חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קצת על עיצוב פנים

בעולם של שנת 2020 בו טרנדים הולכים ומתחלפים, יש כמה טרנדים שלא מתכוונים לזוז לשום מקום בקרוב. עיצוב פנים הוא אחד הטרנדים שנכנסו חזק אל שוק האדריכלות בשנים האחרונות, ואם פעם הוא היה עניין של מותרות בלבד, הרי שהיום משרד או דירה שלא עושים שימוש בשירות של עיצוב פנים סביר שייראו הרבה יותר אופנתיים, מודרניים ומעוצבים מאשר כאלו שכן. אז מה זה בכלל עיצוב פנים ובאילו מצבים הוא עוזר? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב.

קצת רקע על עיצוב פנים

אז עיצוב פנים הוא בעצם שם כללי לכל מה שקשור בסידור החלל או המבנה, בחירת הריהוט, גופי התאורה, הריצוף, פריטי הנוי והחפצים בו ומיקום שלהם בחלל בצורה נוחה ואידיאלית מבחינת מרווחים ואוויר שזורם בחלל.

עיצוב פנים מתעסק בפרטים הכי קטנים שבחלל, והמטרה שלו היא לקחת את החלל, קטן או גדול ככל שיהיה, ולנצל אותו בצורה המיטבית כך שמצד אחד ייראה מצוין ומצד שני יאפשר מרחב נשימה הגיוני שיגרום לו להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת.

סגנונות שונים של עיצוב פנים

אנשים שונים בוחרים בסוגי עיצוב פנים שונים, ואכן תחום עיצוב פנים מאפשר בחירה בין כמה וכמה סגנונות שמתאימים לכל מיני סוגי חללים. עיצוב פנים יכול להיות מודרני, רטרו, נקי או צבעוני, ויכולים להיבחר בו מספר צבעים מתוך פלטת הצבעים הגדולה שיתאימו בעבודה אחד עם השני.

כל פרט קטן חשוב בעיצוב פנים, כך שבבחירה של סגנון עיצוב פנים מסויים למעשה תכתיבו את הקו כולו שילווה את העיצוב. כך, לדוגמה, עיצוב מודרני יכלול יותר פריטים בצבעים כמו שחור, לבן ואפור, ואילו עיצוב רטרו יכול להכיל נברשות עתיקות, כסאות בגימורי עץ נושנים ועוד.

אפשר לעשות את זה לבד – אבל לא מומלץ

עיצוב פנים הוא לא עניין של חובה, אבל הוא בהחלט מומלץ מאוד למי שרוצה לקבל חלל שנעים להיכנס אליו בכל פעם מחדש. במיוחד בשנת 2020 שצורות הבנייה הולכות ונהית צפופות וקטנות יותר, עיצוב פנים יכול לשים דגש על המרחב ועל הניצול המיטבי של החלל.

כמה עולה עיצוב פנים?

המחיר של עיצוב פנים משתנה בהתאם לסוג הפרויקט, גודל החלל ועוד. באופן כללי כאשר מדברים על עיצוב פנים בסיסי מדברים על טווח שנע בין 6,000 ש"ח למ' ועד 10,000 ש"ח למ'. טווח זה עשוי להשתנות בהתאם להיקף העבודה וסוג העבודה המבוקשת.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלון גולדמן בטלפון 077-2305309 או להשאיר פרטים והוא יחזור אליכם עם כל המידע שלו אתם זקוקים, לפני שתתקדמו יחד אל עבר הפרויקט הבא שלכם.