חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן – מה עדיף?

כאשר בעל עסק מחפש להשקיע בפרסום באינטרנט בדרך כלל הוא יתקל בשאלה האם כדאי לו להשקיע בקידום אתרים אורגני או שמא בפרסום ממומן – ובכן יש סייגים לכאן ולכאן ושתי הטכניקות הללו נהדרות ויעילות. אלה עשויות להתאים לעסק אחד ואילו טכניקה אחרת לעסק אחר. ניתן גם לרוץ עם שתיהן במקביל וליהנות מתוצאות לטווח הקצר והארוך גם יחד. יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהן אנו בחברת https://www.gnss.co.il/ רוצים לדבר כעת ולבחון את היתרונות של 2 הטכניקות הנהדרות הללו – כך שבסופו של המאמר תוכלו אתם להחליט היכן תרצו להשקיע את התקציב שלכם.

קידום אתרים אורגני ויתרונותיו:

קידום אתרים היא ללא ספק מטכניקות הפרסום המובילות בשיווק הדיגיטלי אם לא המובילה שבהן. היא פועלת לטווח הארוך והיא דוגלת בביצוע פעולות שונות שמטרתן לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. בעמוד התוצאות של גוגל נמצא תוצאות ממומנות (עם המילה "מודעה" תחתיהן) ותוצאות אורגניות. על אף שהתוצאות הממומנות יהיו בראש התוצאות בעדיפות גוגל, הרי שלתוצאות האורגניות יתרונות רבים וגם כך להשקעה בקידום האתר שלכם בכלל:

  • תנועת גולשים רבה יותר – באמצעות קידום אתרים תוכלו להשיג בטווח הארוך תנועה רבה ואיכותית יותר מאשר בקמפיין ממומן. 
  • אמינות – קשה יותר להגיע למקומות הראשונים בתוצאות האורגניות ולכן הגולשים נוטים להאמין יותר לתוצאות האורגניות מאשר למודעות ממומנות. אנשים עייפים מפרסומות ונוטים להתעלם מהן בדרך כלל.
  • אחוזי המרה גבוהים יותר – העלות של הקידום האורגני לא זולה אך התועלת שלה לטווח הארוך היא PRICELESS. מלבד העובדה שיעלה ערך המותג שלכם וערך האתר שלכם תוכלו ליהנות מיחסי המרה גבוהים יותר לטווח הארוך.

 

הפרסום הממומן בגוגל וכיצד הוא יכול להועיל לנו?

הפרסום הממומן בגוגל היא למעשה טכניקת פרסום שכל כולה מוקדמת למערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדס. באמצעות מערכת פרסום זו בעלי אתרים משלמים לגוגל לפרסם את המודעה שלהם עם כתובת האתר שלהם במודעה בתוצאות הממומנות של גוגל ובאתרי שותפים של גוגל לפי ביטויים ופרמטרים שונים לסינון. היתרונות המרכזיים של הפרסום הממומן הוא היכולת לסנן את המודעות לפי פרמטרים שונים ולמקד את המודעה לקהל יעד מסוים ואפילו למכשיר שהוא עושה בו שימוש לגלישה. כמו כן מהירות קבלת התוצאות הינה מהירה וגבוהה יותר. הפרסום הממומן הוא יקר יותר בטווח הארוך אבל מביא לקוחות בטווח הקצר. לכן אם חשוב לכם להשיג לקוחות כאן ועכשיו ולבסס קהל לקוחות נאמן בעסק – תוכלו לעשות זאת באמצעות פרסום ממומן.