חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פותחים את עונת האירוח עם טאבון פיצה שיהפוך כל ארוחה ללהיט

השמש כבר בחוץ, השמיים כחולים יותר מאי פעם וכל אלו מסמנים לנו בדיוק דבר אחד ברור – הקיץ כבר כאן! העונה הכי משמחת הגיעה ואיתה האפשרות לארח את החברים ואת בני המשפחה שלכם בחוץ – בגינה, בגג או במרפסת. אם אתם אנשים שאוהבים אנשים והאירוח זורם לכם בדם, אתם בוודאי יודעים שהאוכל תופס חלק מרכזי מאוד בכל אירוח שכזה. בעזרת טאבון פיצה אתם עומדים לשדרג את האירוח שאתם מציעים בדרך כלל, ולהפוך כל ארוחה ללהיט שאף אורח לא יוכל לשכוח לעולם.

טאבון פיצה – חם, טרי, טעים

אתם בוודאי מכירים את זה שאתם מארחים את האורחים שלכם ומגישים להם אוכל שהכנתם כבר בשעות אחר הצהריים. כן, אף אחד לא אוהב לעמוד ולבשל כשהאורחים כבר מגיעים, ולכן הרבה פעמים הארוחה תהיה או קרה או לא ממש טריה.

עם טאבון פיצה אתם מורידים את האפשרות הזו מהשולחן, ומאפשרים לעצמכם גם ליהנות מהאורחים וגם להגיש להם אוכל טרי, חם וטעים ישר מהטאבון! הכינו מראש את הבצק עם כל התוספות מעל, וכשהאורחים יגיעו כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לאפות את הפיצה בתנור. קל, פשוט וטעים.

פיצות, פוקאצ'ות, לחמעג'ון – הכל אפשרי

עם טאבון פיצה אתם הופכים את הארוחה שלכם לארוחת שף משודרגת במינימום מאמצים. בתוך טאבון פיצה ניתן לאפות מגוון מאפים, בין אם מדובר בפיצות קלאסיות כמו מרגריטה או פיצה לבנה עם פטריות, ובין אם מדובר בלחמעג'ון בשרי וטעים, פוקאצ'ות טבעוניות עם ירקות ואפילו ירקות חיים שהופכים לצלויים בתוך הטאבון.

היכנסו לאתר של home360 ומצאו טאבון פיצה שיוכל להתאים לכם לאירוח הבא, בתקציב הולם ובאיכות פשוט מעולה!