חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה נאסדק?

אחד המונחים שהכי מזוהים עם עולם המסחר הוא נאסדק. מדברים על נאסדק בחדשות, במגזינים הכלכליים, במהדורות הכלכליות השונות ובעיתונים, וכל זאת בזמן שאנשים רבים מסתובבים בעולם מבלי לדעת מה המונח הזה בכלל אומר. היום אנחנו רוצים לספר לכם מה זה נאסדק, ולגרום גם לכם להבין על מה מדברים בכל הפלטפופרמות המודפסות והדיגיטליות כאחד, ומי יודע? אולי אחרי קריאת המאמר תהפכו גם בעצמכם לסוחרים מן המניין, שמצליחים להשקיע במניות נאסדק ולהרוויח.

מה זה נאסדק? בואו נתחיל מההתחלה

קיימות לא מעט בורסות ברחבי העולם, כאשר חלקן קטנות יותר וחלקן גדולות יותר. נאסדק היא הבורסה השניה בגודלה בעולם, ומרכזה נמצא בארצות הברית. סניפים נוספים של נאסדק נמצאים במקומות נוספים בעולם, כמו קנדה ויפן לדוגמה. בבורסת נאסדק נסחרים לא מעט מהגופים המוכרים ביותר בעולם, כמו אפל לדוגמה, גוגל ועוד.

מה הקשר בין נאסדק לבין האזרח הישראלי?

בורסת נאסדק, כמו בורסות אחרות ברחבי העולם, מאפשרת סחר במניות. אזרחים ישראלים שמעוניינים בכך, כמו גם אזרחים אחרים ברחבי העולם, יכולים לסחור במניות הנמצאות בבורסת נאסדק, ולהפיק מהן תשואות גבוהות במיוחד.

הצעדים הראשונים במסחר מניות בבורסת נאסדק

מי מכם שכבר עוסק בסחר במניות, יודע שבורסת נאסדק מציעה לא מעט מניות שוות במיוחד לסחור בהן. כמובן שכמו בכל בורסה, גם בנאסדק המסחר במניות משתנה מיום ליום ולפעמים אף מרגע לרגע, כך שהסוחרים צריכים להתנהל בצורה חכמה ומחושבת על מנת להפיק את התשואות הגבוהות.

אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בתחום, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שתוכל ללוות אתכם הן בתחילת הדרך והן בהמשך שלה. חברת עלית פלטפורס  היא חברה שעומדת בתור פלטפורמת מסחר מעולה, שיכולה לעזור לכם להפוך לסוחרים מקצועיים. על ידי ליווי מקצועי תוכלו לסחור במניות בבורסת נאסדק ולהגיע לתוצאות המוצלחות והטובות ביותר עבורכם.