חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחצני מצוקה – האם באמת אפשר לסמוך עליהם?

לחצני מצוקה הם אחד מהאמצעים הכי מבוקשים בעולם, מרגע שהם הגיחו אליו, ולמה? ובכן, יש לכך תשובה פשוטה וברורה מאוד – מדובר כאן על אמצעי שיכול לעשות את ההבדל בין חיי פחד וחרדות, לבין חיים שלווים עם פתרונות רפואיים מידיים. אז איך בדיוק לחצני מצוקה רלוונטים לחיים שלנו, והאם באמת מדובר כאן על כלי שאפשר לסמוך עליו? יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל התשובות.

לחצני מצוקה – למה לחיות בחשש אם אפשר לחיות בנחת?

בתור אנשים מבוגרים, לא פעם הפחד שמשהו יקרה ולא ניתן יהיה לטפל בו באופן עצמאי הוא פחד שמשתלט על כל האיברים בגוף. הגיל המבוגר מביא איתו לא מעט בדידות, מחשבות טורדניות ובעיות רפואיות, ולכן לא מעטים הקשישים שמחפשים את הדרך המושלמת להשיג לעצמם מעטפת שתאפשר להם לנשום לרווחה, ולדעת שבעת הצורך הם לא ישארו לבד.

לחצני מצוקה של חברת מוקד אנוש יכולים לתת בדיוק את האפקט הזה. לחצני מצוקה הם כלי סופר שימושי, שמגיע היום במגוון דרכים: שעון, צמיד, מערכת תקשורת, אפליקציה ועוד.

לחצני מצוקה בתוך אפליקציה? מה הכוונה בעצם?

אם פעם לחצני מצוקה היו מגיעים אך ורק בתצורה אחת של מערכת קבועה שנמצאת במקום אחד בבית, הרי שהיום לחצני מצוקה משתלבים במציאות של הקשישים בדרכים שונות ומגוונות, שמשחררות אותם מהחובה להיות על יד הלחצן בעת מצוקה. למשל, כשמדברים על שעון או צמיד שהם לחצני מצוקה מדובר על כלים שמתחברים אל היד, עמידים בפני מים, ולכן הם יכולים ללוות את הקשיש לכל מקום – בבוקר, בערב, בטיול מחוץ לבית או בזמן המקלחת. באופן הזה הם יכולים לדעת במאה אחוז שלחצני המצוקה נגישים עבורם בכל עת.

אפליקציית לחצני מצוקה של חברת מוקד אנוש, למשל, היא כבר שדרוג מהפכני מאוד של העניין הזה. את האפליקציה ניתן להוריד לטלפון הנייד ולהשתמש בה מכל מקום, ובלחיצת כפתור בודדת לקבל מענה מידי מהמוקד.

אם כך, ניתן להבין שלחצני מצוקה הם בהחלט מקור שניתן לסמוך עליו, ואם אתם עדיין לא מחזיקים בהם – זה בדיוק הזמן בשבילכם.

https://moked-enosh.co.il/