חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמות תוכן לעומת איכות תוכן ע"פ נבו שפיר

המאמר נכתב ע"י נבו שפיר,  עורך תוכן, עיתונאי ותסריטאי אשר מסביר איך לצמצם את כמות התוכן הלא יעיל ולהפוך אותו לתוכן איכותי ורלוונטי עבור הלקוחות שלכם.

כמות התוכן שמתפרסם באינטרנט גדלה באופן אקספוננציאלי מדי שנה. עם קצב הצמיחה המהיר, קשה יותר ויותר לייצר תוכן איכותי. כדי ליצור תוכן איכותי, על הכותב להיות בעל הבנה עמוקה של הנושא שעליו הוא כותב. זה גם דורש הבנה של הקהל שיקרא את התוכן.

משמעות הדבר היא שכותבים צריכים להשקיע זמן במחקר וללמוד על הנושא שלהם לפני שהם יכולים להתחיל לכתוב. זה יעזור להם לייצר תוכן באיכות גבוהה בפחות זמן ממה שהיה לוקח אם הם רק היו מנחשים על מה לכתוב.

הכמות לא בהכרח עושה הבדל באיכות. עם זאת, זה יכול להיות השתקפות של איכות התוכן. יש אנשים המאמינים שאם הם כותבים הרבה תוכן, הם בסופו של דבר ישתפרו בזה. בעוד שאחרים מאמינים שעדיף לבזבז יותר זמן על יצירה אחת מאשר לכתוב יצירות רבות בבת אחת.

טיפים לעריכת תוכן איכותי

אז עכשיו שהורדנו בכמות התוכן, נתחיל לעבוד על האיכות שלו. העורך נבו שפיר שיתף במספר טיפים לעריכת תוכן לפוסטים בבלוג. עריכת תוכן חשובה מכיוון שהיא יכולה לעזור לכם להשיג את מטרות הבלוג שלכם. זה גם יכול להפוך את הפוסטים בבלוג שלכם למעניינים ומושכים יותר עבור הקוראים. להלן מספר טיפים לעריכת פוסטים בבלוג:

– בדקו אם יש שגיאות דקדוק, סימני פיסוק וכתיב

– בדקו שהפוסט בנוי היטב וקל לקריאה

– הוסיפו תמונות כדי לשבור גושי טקסט גדולים ולהפוך את הפוסט למעניין יותר וברור יותר.

– וודאו שאין בפוסט משפטים או פסקאות כפולות.

– ודאו שיש  קישורים למקורות מידע במידת הצורך.

היכנסו לויקיציטוט לקריאת ציטוטים של נבו שפיר