חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה הבהרות על הלבנת שיניים

הלבנה לעומת הבהרת שיניים

לפני שיוצאים למסע של הלבנת שיניים, חשוב להבין את הטרמינולוגיה. "הלבנת שיניים" מתייחסת לשיקום הצבע הטבעי של השיניים, בעוד ש"הבהרת שיניים" כוללת הבהרת הגוון מעבר לצבעו הטבעי. הבחנה זו חיונית שכן היא קובעת את הציפיות לתוצאות ההליך. 

הלבנת שיניים, כרוכה בגישה אינטנסיבית יותר להשגת גוון בהיר יותר מאשר צבע השיניים הטבעי. הלבנה היא תהליך שחורג מהסרת כתמי משטח, כשהוא חודר לשכבות האמייל והדנטין של השיניים ובדרך זו מפרק כתמים עמוקים יותר בשן. 

החשיבות של בדיקות טרום הלבנה

בדיקת שיניים יסודית מניחה את הבסיס לכל הליך הלבנת שיניים מוצלח. במהלך בדיקה זו, רופא השיניים יבצע הערכה של בריאות השיניים והחניכיים הכללית של הפה. הערכה זו תסייע לזהות בעיות פוטנציאליות שעשויות להשפיע על תהליך ההלבנה, כגון עששת, דלקת חניכיים או שיקומי שיניים קיימים. כמו כן חשוב לבצע הערכה זו לפני טיפול הלבנת שיניים, שכן בצורה זו ניתן יהיה לא רק להסיר חששות או לבצע התאמות מיוחדות אלא גם למנוע סיבוכים ולקבל את הטיפול הרלוונטי ביותר עבור הפה שלנו. 

גישות עכשוויות להלבנת שיניים

בעולם של היום, הלבנת שיניים התפתחה מעבר לגבולותיהם של מוצרים ללא מרשם. טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים הניתנים על ידי רופאי שיניים מציעים גישה בטוחה, מתקדמת ויעילה יותר. בין השיטות הפופולריות ניתן למצוא את השיטה אשר כוללת מריחת ג'ל מי חמצן מרוכז על השיניים, כשלאחר מכן מופעל מקור אור מבוקר על אזור השיניים.

הליך זה נמצא לאורך כל הזמן תחת מערב של רופא השיניים ומאפשר להגיע לכדי תוצאות מעולות ומבוקרות. כמו כן ניתן גם למצוא טיפולים ביתיים ללא מרשם כמו מדבקות וערכות שונות להלבנת שיניים, עם זאת טיפולים אלו לרוב יעניקו הלבנה מזערית ולא מעמיקה. לעוד מידע על טיפולי שיניים מקצועיים לחצו כאן לאתר של ד"ר פטררו.