חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הסיבות להצטרף למועדון הצרכנות של מכבי

היום במדינת ישראל קיימים לא מעט מועדוני צרכנות, ששייכים לקבוצות, ארגונים והסתדרויות שונות. ניתן לראות ישראלים רבים שמשתייכים למועדוני צרכנות כמו של הסתדרות המורים, של ארגון עובדי צה"ל ועוד, ולצידם ניתן לראות מועדוני צרכנות חדשנים ופורצי דרך שמגיעים מכל מיני כיוונים לא צפויים בהכרח. מועדון הצרכנות של מכבי הוא אחד המועדונים החדשים בגזרה הזו, ואתם מוזמנים להצטרף אליו ולהנות מכל הטוב שהוא מציע. אז מהו הטוב הזה? הנה כמה פרטים מעניינים.

להרוויח יותר ולהשקיע פחות עם מועדון הצרכנות של מכבי

אחד הדברים הטובים ביותר שמועדון הצרכנות של מכבי מעניק לכם הוא היכולת להשתייך לקבוצה ענקית שכוללת בתוכה את מגוון האוהדים של קבוצות מכבי השונות. מכבי כבר שנים משמשת בתור בית לשחקני הקבוצות שלה, למאמנים וליתר חברי הסגל, והיום באמצעות מועדון הצרכנות של מכבי היא פותחת את שעריה גם לכם! אז מה יוצא לכם מכל זה?

ובכן, בהצטרפות של מועדון הצרכנות של מכבי אתם מוזמנים להרוויח יותר ולהשקיע פחות. בעזרת רכישות CASHBACK עם מגוון רשתות בארץ ובעולם, אתם מוזמנים לחסוך ברכישות שלכם בעשרות אחוזים, ולקבל את הכסף שלכם בחזרה באופן ישיר לחשבון הבנק שלכם!

לקדם תהליכים חברתיים וקהילתיים בעזרת מועדון הצרכנות של מכבי

בעזרת הכספים שתקבלו בחזרה, תוכלו או לחסוך באופן אישי או להחזיר למועדון באמצעות תרומות והשתתפות וקידום פרויקטים הן במישור החברתי והן במישור הקהילתי. כחלק מפעילותה הענפה של קבוצת מכבי, היא דואגת לקדם מגוון תהליכים חברתיים וקהילתיים אשר עוזרים לאלפי ילדים, צעירים ומבוגרים מדי שנה להגיע להצלחות חדשות ולקדם את עצמם.

זה הרגע שלכם להעביר את הפעילות מהיציע אל השטח, ולקחת חלק במועדון שגם נותן לכם וגם מאפשר לכם לתת מעצמכם.