חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד מסייעת ידית אחיזה לאמבטיה?

חדר האמבטיה הוא החדר שבו אתם מבלים כשאתם מתכוונים לשטוף את הגוף שלכם בשעות הבוקר, לקראת עוד יום עבודה, וגם בשעות הערב, לקראת הכניסה למיטה ושינת הלילה המתוקה. אולי עבורכם הכניסה לאמבטיה היא מובנת מאליה, והיא אינה מצריכה הכנות או היערכות מוקדמת, אולם עבור אנשים קשישים או חולים הכניסה לאמבטיה היא פעולה שיש להקדיש לה כמה וכמה דקות של מחשבה מקדימה – איך להיכנס, מתי להיכנס, האם יהיה נוח להיכנס ועוד. בעזרת ידית אחיזה לאמבטיה הכניסה לאמבטיה הופכת להרבה יותר נינוחה ופשוטה עבור אנשים קשישים או חולים, אז בואו נבין היא בדיוק היא יכולה לסייע להם.

ידית אחיזה לאמבטיה – לכניסה וליציאה ממנה

כשאתם בריאים וצעירים, הכניסה והיציאה מהאמבטיה אינן תלויות באחיזה בשום כלי עזר כזה או אחר. היות והיציבות שלכם היא גבוהה, שיווי המשקל שלכם הוא מצוין, והעצמאות שלכם היא גדולה – אתם לא נתקלים בשום בעיה, ופשוט נכנסים ויוצאים מן המקלחת. לעומת זאת, אנשים חולים וקשישים, שלא ממש מסוגלים להיות עצמאיים, יכולים להיעזר בידית אחיזה לאמבטיה גם בזמן הכניסה לאמבטיה וגם בזמן היציאה ממנה.

הידית מותקנת בצורה בטיחותית על גבי הקיר, והאחיזה בה היא איתנה, מאפשרת יציבות, ומונעת החלקה בזמן צעדי הכניסה והיציאה.

ידית אחיזה לאמבטיה עוזרת גם לזמן המקלחת

מקלחת היא מקום מחליק גם כך, משום שהיא מקום שמתערבבים בו מים וסבון גם יחד, אז תוסיפו לכל זה חוסר יציבות וחוסר עצמאות של המתקלחים, והנה לכם מתכון כמעט בטוח להחלקה, לנפילה ואפילו לשבירת איברים. ידית אחיזה לאמבטיה מונעת מצב שכזה, משום שהמתקלחים יכולים לאחוז בה לאורך כל המקלחת, ולהשתמש בידם השניה על מנת לבצע את פעולת הסיבון.

כמו כן, במקרים שבהם המתקלחים אינם יכולים להתקלח בעצמם, אלא אל המקלחת נכנס מלווה שיכול לסייע להם, המתקלחים יכולים להניח את שתי הידיים שלהם על ידית האחיזה, כך שהם מקבלים יציבות אפילו גבוהה יותר מלפני כן. צרו קשר עם חברת פולקו ותוכלו להנות מידית אחיזה לאמבטיה מקצועית באיכות הגבוהה ביותר.