חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוגים השונים של מכשירים לחיזוק רצפת האגן זמינים לרכישה מקוונת

רצפת האגן היא קבוצה של שרירים הממוקמים בבסיס האגן התומכים בשלפוחית השתן, הרחם והרקטום. ניתן לחזק את השרירים הללו באמצעות תרגילי רצפת האגן ועם מכשירים אשר נועדו במיוחד לסייע לשרירים אלו. מכשירים לחיזוק רצפת האגן מסייעים בחיזוק השרירים הללו ומשפרים את השליטה בשלפוחית השתן, מונעים דליפה ומפחיתים כאבים. 

רצפת האגן אינה שריר שאנו חושבים עליו לעיתים קרובות. אנחנו יודעים שזה חשוב אבל אנחנו לא יודעים למה. חשוב לחזק את השרירים הללו מכיוון שהם בדרך כלל הראשונים להיחלש כאשר יש לך מחלה או לאחר לידה. זה יכול להוביל לבריחת שתן או לבעיות בריאות אחרות בעתיד כמו כאבים בזמן קיום יחסי מין או קושי במתן שתן.

מה מטרתו של המכשיר?

מכשיר לחיזוק רצפת האגן לעזרה עצמית הוא מכשיר שיכול לשמש את האדם לחיזוק שרירי רצפת האגן שלו. מכשיר מסוג זה משמש בדרך כלל נשים שעברו כריתת רחם או גברים שעברו ניתוח ערמונית.

קיימים היום בשוק סוגים רבים ושונים של מכשירים לחיזוק רצפת האגן. בחלקם ניתן להשתמש בבית בעוד שאחרים צריכים לשמש בזמן אחד בעבודה או בבית הספר. סוג המכשיר שתבחר יהיה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלך.

ישנם ארבעה סוגים של מכשירים לחיזוק רצפת האגן 

  • כדורי קיגל  – כדורי קיגל הם כדורי משקל קטנים שנשים מחדירות לנרתיק שלהן, אותם ניתן לענוד במשך שעות בכל פעם כדי לחזק את שריר רצפת האגן.
  • קונוסים בנרתיק – קונוסים נרתיקיים מוכנסים לנרתיק כמו כדורי קיגל אבל יש להם בסיס רחב יותר כך שהם מציעים יותר תמיכה מאשר כדורי קיגל. 
  • משקולות נרתיקיות – משקולות נרתיקיות מוכנסות לנרתיק כמו כדורי קיגל אבל יש להן משקל בכל קצה שמספק התנגדות בזמן שאתה מזיז את האגן
  • כיסא אלקטרומגנטי – כיסא מיוחד שמחזק את שרירי רצפת האגן באמצעות פולסים חשמליים. מדובר בטיפול מתקדם ולא פולשני

לסיכום, ניתן להשיג מכשירים לחיזוק רצפת האגן בצורות ובגדלים שונים. מכשירים אלו זמינים לרכישה אונליין או כחלק מסדרת טיפולים. אנו ממליצים על חברת מיי דוקטור אשר מנהלת מכון פיזיותרפיה רצפת אגן מתקדם.