חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את wesmile

אנחנו שומעים מדי יום על עוד ועוד מקומות שמציעים לנו מגוון שירותים שונים, אך רגע לפני שאנחנו פותחים בתהליך איתם – אנחנו רוצים לוודא שאנחנו אכן בוחרים במקום המקצועי והטוב ביותר עבורנו. בכל הנוגע לתחום הרפואי בכלל, ולתחום רפואת השיניים בפרט, אנחנו רוצים אפילו יותר להבטיח שמדובר על מקום מקצועי, משום שמדובר בבריאות האישית שלנו. אם אתם מחפשים מקום לבצע בו יישור שיניים שקוף, נשמח מאוד שתישארו איתנו, כי הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מרפאת השיניים המובילה בארץ ליישור שיניים שקוף. אז מי היא? ובכן, הכירו את wesmile.

Wesmile – כי הגיע הזמן שתתחילו לחייך!

אנשים שזקוקים ליישור שיניים יודעים שההליך הזה יכול להיות לא ממש נעים, לא ממש נוח ולפעמים גם לא ממש מקצועי. כן, בסופו של דבר רופאים שאינם מקצועיים מספיק באופן ספציפי בתחום יישור השיניים, עלולים להוביל את המטופלים לתוצאות שנויות במחלוקת, וחבל – מדובר כאן גם על בזבוז של זמן ואנרגיות, וכמובן גם על בזבוז של כסף.

לעומת זאת, מרפאת wemile אינה מנסה להתחכם ולהתפאר בעשרות סוגים של התמחויות שונות, אלא היא חרטה על דגלה להתמחות בתחום אחד בלבד, ולהיות הכי טובה בו – יישור שיניים שקוף.

יישור שיניים שקוף עם wesmile – איך זה עובד?

מרפאת wesmile חקרה את נושא יישור השיניים באמצעות השיטה השקופה לעומק, מה שמאפשר לה היום להציע פתרון אחד, יעיל, מקצועי ומבטיח לכלל המטופלים והמטופלות שלה – יישור שיניים באמצעות פלטות שקופות.

הפלטות השקופות מותאמות באופן אישי לכל מטופל או מטופלת שמגיעים למרפאה, בהתאם למידות הספציפיות של סט השיניים שלהם, בהתאם לצרכי יישור השיניים ועוד. בתום ההליך, מתקבלת תוצאה של סט שיניים מושלם וישר, שמאפשר למטופלים לחזור ולחייך בדיוק כמו שמגיע להם.

למה דווקא wesmile?

מרפאת wesmile אינה מתפשרת על מקצועיות, איכות ויחס אישי למגוון לקוחותיה. הידע הרב שצברו רופאי המרפאה לאורך השנים, מאפשר להם להעניק שירות מצוין שבא לידי ביטוי גם במישור המקצועי וגם במישור האישי. עם כל אלו, ברור לחלוטין שמרפאת wesmile היא המרפאה המומלצת ביותר גם עבורכם.