חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את צוות המקצוענים של חברת אורמש

לא מעט חברות פועלות בשנים האחרונות על מנת לייצר טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להן לפתח מערכות סולאריות. אחת החברות הבולטות והטובות ביותר בתחום הזה הינה חברת אורמש, ששמה הולך לפניה כבר שנים ארוכות בתחום ובכלל. חברת אורמש אינה מתפשרת על איכותו של אף מימד, ופועלת במקצועיות במגוון המישורים – המישור הטכני והטכנולוגי, מישור השירות ומישור הפיתוח. היום אנחנו רוצים להכיר לכם את צוות המקצוענים של חברת אורמש, כדי שתדעו בדיוק מי עומדים מאחורי הפעילות הענפה שלה.

חברת אורמש – הכל מתחיל במוצר

במרכזה של חברת אורמש עומד כמובן המוצר שלה, הרי הוא מערכות סולאריות. המערכות הסולאריות הללו עברו פיתוחים רבים עם השנים, עד שהיום הן מצליחות לייצר אנרגיה סולארית ממשאב השמש הטבעי. המערכת הזו מחליפה את מערכת החשמל המלאכותית, ויש לה תפקיד חשוב בשיפור החיים על פני כדור הארץ.

מאחורי המוצר עומד צוות של מקצוענים, וביניהם מהנדסי חשמל, מהנדסי בניין, אדריכלים, יועצי בטיחות, חשמלאים ועוד.

ניהול פרויקטים בחברת אורמש

חברת אורמש לא מתפשרת גם על כל מה שקשור בניהול הפרויקטים שלה. היות וחברת אורמש מספקת שירות לאלפי אנשים מסביב לעולם, היא חייבת להעמיד בראש כל פרויקט את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם. לכן, תוכלו למצוא בחברה את מנהלי התפעול ואת מנהלי הפרויקטים הטובים והמקצוענים ביותר בארץ, ששמחים לתת שירות לכל לקוח ולקוחה.

אנשי השירות של חברת אורמש

אי אפשר שלא לדבר על השירות הנפלא של חברת אורמש, שאותו נותנים מגוון אנשי מכירות, אנשי שירות, אנשי שיווק, אנשי רכש ועוד. כל הצוות הנפלא הזה גם יחד מצעיד את חברת אורמש אל עבר הקידמה הטכנולוגית והשירותית, ומציב אותה בראש החברות הטובות ביותר בארץ ובעולם.