חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדרך הפשוטה להפוך כל אתר לרווחי במיוחד

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים לבנות אתרי אינטרנט אשר יאפשרו להם לפרסם ולשווק את המוצרים או השירותים שלהם בצורה יעילה ברשת. עד לפני מספר שנים, פרו עידן האינטרנט, בעלי עסקים רבים היו מחטטים רגליהם בכל רחבי העיר על מנת לתלות מודעות פרסום שונות לבית העסק, למוצר או לשירות שהם מעניקים. כמו כן פרסומות בעיתונות היו שכיחות במיוחד בשל הגעתן לעיניים רבות של כל ציבור הקוראים. אך בעידן האינטרנטי, אחד מערוצי השיווק והפרסום הטובים ביותר כיום הוא אתר אינטרנט מוצלח אשר ממוקם בעמודים הראשונים של גוגל לחיפוש מילות מפתח רלוונטיות.

 

אתר אינטרנט ללא שירותי קידום אתרים ימוקם בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש

 

אך חשוב להדגיש ולומר כי בניית אתר אינטרנט, מקצועי ומושקע ככל שיהיה, לא תספיק ללא שירותי קידום אתרים אורגני. אנשים רבים לא מבינים מדוע האתר המרשים והמקצועי שהקימו לא מניב תוצאות כלל והתשובה הפשוטה לכך היא שקהל הגולשים כלל לא רואה אותו. מנועי החיפוש של גוגל בוחרים להציג את האתרים האיכותיים ביותר בעמוד הראשון של גוגל מבין מבחר אדיר של אתרים מקבילים. במטרה להבטיח כי האתר שלכם יתפוס מקום בעמוד הראשון של גוגל ויהפוך רלוונטי במיוחד עבור כל קהל הגולשים הפוטנציאלי, חשוב להיעזר בשירותי קידום אתרים.

 

ערוצי הקידום השכיחים ביותר – קידום אתרים ממומן לעומת קידום אתרים אורגני

 

כיום ישנם שני ערוצים שכיחים בהם רוב האנשים בוחרים לקדם את האתרים שלהם. הערוץ הראשון הוא ערוץ ממומן. קידום אתרים ממומן יאפשר לכם ליהנות מתוצאות מהירות במיוחד והגעה לעמוד הראשון של גוגל באופן מיידי. יתרון זה יחשוף את הקהל הפוטנציאלי לאתר שלכם כבר מתחילת דרכו ברשת וכך האתר יפוך רווחי מהרגע הראשון. החסרון הבולט והמשמעותי של שיטה זו הוא העובדה שתהיו חייבים לשלם באופן תמידי על המקום שלכם בעמוד הראשון. קידום אתרים ממומן הוא בעצם קניית מקום בעמוד הראשון בתשלום קבוע. כאשר תרצו להפסיק את התשלום עבור קידום האתר שלכם, הוא יחזור למקומו הטבעי בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש בגוגל.

 

היתרונות והחסרונות של כל אחד מערוצי הקידום השונים

 

ערוץ הקידום השני הוא ערוץ קידום אורגני אשר יאפשר לאתר שלכם להגיע לעמוד הראשון של גוגל באופן טבעי לחלוטין. שיטה זו מחייבת אתכם להתאזר בסבלנות כי יקח לא מעט זמן עד שהאתר שלכם יצליח לטפס במעלה התוצאות עד שיגיע לעמוד הראשון. אך היתרונות הגדולים של שיטה זו הם כמובן חוסר התשלום התמידי על המיקום בעמוד הראשון של גוגל ויציבות בעמוד הראשון אליו הגעתם בזכות איכות האתר שלכם ולא בזכות התשלום.

 

על מנת להצליח לקדם את האתר באופן אורגני חשוב שמנועי החיפוש של גוגל יסמנו את האתר שלכם כמקצועי ומעשיר במיוחד עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלים. תמונות איכותיות, תוכן מעשיר ומתחדש וכמובן מהירות טעינת האתר הם חלק קטן מרשימת תכונותיו של אתר מקצועי.