חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדפסה על קנבס

קנבס זהו סוג בד אשר ניתן לשלב אותו בעולם האומנות והצילום. יחד עם זאת, בעולמנו הדיגיטלי בו אצבעותינו מצלמות בכל רגע נתון, ניתן לתפוס המון רגעים יפים. כאלה של פעם בחיים. אותם אנו רוצים לנצור. הדפסה על קנבס נותנת לנו את האפשרות להדפיס את התמונה אותה אנו בוחרים על גבי קנבס אותו נוכל לתלות על הקיר או להניח בכל מקום שנרצה.

הדפסה על קנבס היא הפתרון האולטימטיבי לשמירה על תמונות יקרות לליבנו. אנו מצלמים המון תמונות שאת רובן אנחנו לא רואים בכל יום וחלקן אף לפעמים נעלמות ונמחקות. הדפסה על קנבס גורמת לכך שאותה תמונה תישמר באופן פיזי.

הדפסה על קנבס מתבצעת במספר שלבים

ראשית, נבחר את התמונה אותה אנו רוצים להדפיס ונבדוק את איכותה. יש לזכור כי תמונה שאיננה באיכות טובה או שאינה ברורה מספיק, בעת ההדפסה על הקנבס עצמו לא בטוח שתראה כפי שאנו מצפים. לכן במידה ואיכות התמונה לא טובה רצוי לפנות לאיש מקצוע אשר ישפר אותה בעזרת מגוון תוכנות כגון פוטושופ וכד'.

שנית, עלינו לבחור את גודל הקנבס הרצוי. הדפסה על קנבס אפשרית במגוון גדלים ועלינו לבחור את הגודל המתאים לנו.

לסיום- שלב ההדפסה. כאשר אנו רוצים להדפיס על גבי קנבס, עלינו להיות בטוחים כי לאותו בעל מקצוע יש מדפסת איכותית ולא חובבנית אשר תוכל לתת לנו את המראה האיכותי ביותר לאותה תמונה.

הדפסה על קנבס זהו תהליך פשוט ומהיר אשר משאיר מזכרת לאורך שנים.

קנבס זהו בד אשר השתמשו בו בעבר הרחוק מאוד בזמנים בהם לא היו קיימות מדפסות. כיום ניתן להדפיס עליו אך יחד עם זאת ניתן גם לצייר על גביו עם צבעים כגון גואש ועוד.

כפי שאמרנו בד הקנבס קיים כבר שנים רבות אך בעבר לא היו סמרטפונים כפי שיש היום. הדור של היום התרגל לצלם תמונה ולראותה מיד. בעבר היינו מצלמים תמונה ואיש לא היה יודע כיצד היא יצאה באמת. היינו צריכים להמתין עד לפיתוח אותה תמונה. בכדי לצלם אותה מלכתחילה היה עלינו  לרכוש מצלמה אשר מצלמת תמונות שאותן ניתן לפתח רק על גבי פילם. אנשים אשר רצו להגדיל תמונה, היו מגדילים את אותה תמונה מסרט הפילם וממסגרים.

כיום הדפסה על קנבס נהייתה דבר פופולארי לשימושים שונים, למתנות ולשימוש אישי.

אז אם גם אתם רוצים לשמר תמונה או סתם לתת מתנה נפלאה ליקירכם בחרו תמונה והדפיסו אותה על קנבס. היו בטוחים כי מתנה שכזו תמיד תרגש ואף תישמר. שלא כמו בגד, ממתק או סתם מתנה חולפת. תמונה זו תמונה ולא בכדי קיים המשפט "תמונה שווה יותר מאלף מילים". תמונה תמיד תוכל לספר את מה שלנו יהיה קשה לבטא במילים.