חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך ניתן להשתמש במסקרה מבלי לקבל מראה ריסים מוגזם מדי?

בוודאי יצא לכן לא פעם להסתכל על אישה מסוימת ולראות שהריסים שלה נראים עבים וצמודים יתר על המידה. המראה הזה מתקבל בעקבות שימוש לא נכון במסקרה, והוא יוצר מראה מוגזם ולפעמים אפילו מבהיל. היות ושימוש במסקרה הוא שימוש נפוץ כל כך, חשוב לעשות סדר אחת ולתמיד ולהבהיר כיצד משתמשים במוצר האיפור המעולה הזה, מבלי לקבל מראה אימתני של ריסים צפופים, שחורים ועבים מדי.

מסקרה – מקצועית ואיכותית

הסוד שעומד מאחורי השימוש במסקרה הוא סוד פשוט – היא צריכה להיות מקצועית ואיכותית. כמובן שכל מסקרה מביאה איתה מאפיינים קצת אחרים – עם צפיפות אחרת, צבעים שונים, מברשות קשיחות או עדינות יותר ועוד, אבל באופן עקרוני כל עוד המקצועיות והאיכות עומדות במרכזה – ניתן לסמוך עליה שהיא תוביל אתכן לתוצאות מצוינות.

בנוסף, מקצועיות ואיכות המסקרה יוצרות את הנוסחה המושלמת ביותר בשילוב עם אופן המריחה שלכן. ברגע שאתן מורחות את המסקרה אתן חייבות להקפיד על מריחה אחידה שמתבצעת בעדינות, כשהיא מתחילה בתחילת הריס ונמשכת עד לקצה שלו.

שימוש במסקרה על ידי אנשי מקצוע

כמובן שעל מנת לקבל תוצאות מושלמות ניתן להיעזר גם באנשי מקצוע למריחת המסקרה. כמובן שלא בכל יציאה מהבית יש לתאם מפגש עם איש מקצוע שכזה, אבל לקראת אירועים גדולים, חגיגות או מעמדות חשובים ניתן בהחלט לתאם איפור מקצועי שיכלול בתוכו גם שימוש במסקרה איכותית.

איפה רוכשים מסקרה שתעמוד בסטנדרטים?

היום ניתן למצוא מסקרה כמעט בכל חנות, בין אם היא ייעודית למוצרי איפור וקוסמטיקה ובין אם היא חנות של מוצרים כלליים, אולם חשוב כאמור להקפיד על המקצועיות והאיכות שלה. היכנסו לאתר האינטרנט של חברת מאק קוסמטיקס ותוכלו למצוא מסקרה נהדרת עבורכן!