כפל ביטוחי ואיך להימנע ממנו

אנשים שלא נעזרים בשירות של סוכן ביטוח או סוכן פיננסי, לעיתים מוצאים את עצמם עם כפל ביטוחי. מה זה כפל ביטוחי ואיך אפשר למנוע את המצב הזה? הכל בכתבה שלפניכם.

מה זה כפל ביטוחי?

אתם אנשים סופר מסודרים, יש לכם פוליסת ביטוח איכותית ואין מצב שיתפסו אתכם לא מוכנים? זה דבר מעולה! אבל מתי בפעם האחרונה בדקתם שאתם לא משלמים על אותו הכיסוי פעמיים בשתי חברות שונות?

מצב של כפל ביטוחי הוא מצב נפוץ בישראל, בעיקר כי יש לנו תנאים סוציאליים המקנים לנו טיפול רפואי בסיסי, זה בעצם מס הבריאות שאנחנו משלמים בעבודה או ביטוח לאומי ואלו בעצם הביטוחים הבסיסיים שיש לנו.

מכיוון שהביטוחים האלו לא מספיקים כאשר מדובר על מחלות קשות, טיפולים רפואיים או תרופות שלא נמצאים בסל הבריאות, מובילים למצב שלא מעט אנשים רוכשים לעצמם גם ביטוחים נוספים.

אבל, לעיתים אנחנו לא קוראים או בקיאים בכל סעיפי הביטוח וייתכן שיש לנו כפל ביטוחי, כך לדוגמא ביטוח בריאות וביטוח תאונות אישיות יכולים לכלול בתוכן סעיפים חופפים.

איך נמנעים ממצב של כפל ביטוחי?

קודם כל, פנו עוד היום לחברת נטו תכנון פיננסי, על מנת לבדוק את כלל הביטוחים הקיימים אצלכם בכל חברות הביטוח. אתם תתפלאו לגלות שלא מעט פעמים כבר בשלב הזה נמצאות כפילויות מיותרות. בחברה עובדים סוכני ביטוח ופיננסים שיוכלו לסייע לכם לעשות סדר ולהמליץ לכם על הפוליסות המשתלמות ביותר בהתאם לצרכים שלכם. 

לסיכום

ייתכן שיש לכם כפל ביטוחי וכדי לבדוק ולראות שאתם לא משלמים כפול, כדאי לפנות לחברות פיננסים וביטוח אשר מבינות בתחום ויוכלו לעשות לכם סדר. הסוכנים של נטו תכנון פיננסי יבדקו בשלב הראשון האם קיים כפל ביטוחי על שמכם, ובשלב השני יוודאו שהביטוחים שיש ברשותכם באמת נותנים מענה לכל הצרכים שלכם. בהצלחה!